5. mar. 2013

Dejlig dag

Så er min tirsdag næste overstået, jeg sidder lige pt. og ser luksusfælden med min kæreste.

Min dag har stået på træning med en veninde ude i Fitnessdk på Fisketorvet, hvilket er et rigtig lækkert og nyt center, dog skal man lige lærer de nye maskiner, som de har derude at kende. Men omklædning og badefaciliteterne er rigtig pæne, blev meget overrasket :)

Mig inden jeg tog ud og træne
Ja, sådan ser jeg så ud kl. 9.30 inden jeg skal ud og træne. Jeg kan se på billedet, at jeg har tabt mig på maven det sidste stykke tid, og det er jo ikke værst.

Jeg trænede i dag 20 min. på crosstrainer, derefter trænede jeg ben, ryg, bryst, triceps og biceps, så jeg har nok dejligt ondt i armen imorgen, når jeg skal op og træne pump.

Min veninde og jeg skulle også lige prøve de der powerhoops (hulahopring med vægt i), og det gik faktisk okay. Jeg har aldrig været verdensmester i at hulahoppe, så var imponeret over mig selv, at jeg faktisk kunne finde ud af det.

Da træningen var sluttede, stoppede jeg mit pulsur og var faktisk godt tilfreds med resultat, som I kan se på billedet.

Synes at 467 kcal på 52 min. er godt klaret, og fordeling er også rimelig god. Jeg håber at det kan ses at jeg knokler for det, og at vægten og centimeterne er mindre end sidste gang jeg blev målt og vejet, og næste gang jeg skal op til min diætist og blive målt + vejet er mandag d. 18. marts.

Så kom kæresten hjem efter en lang dag med arbejde og træning, og havde roser med hjem til lille mig. Orh, så bliver man bare glad, og så smiler man bare helt op til begge øre. Det er ikke så tit jeg får blomster, så når jeg endelig får det, er jeg bare ovenud lykkelig. (Det er hvide roser, og ikke gule, selvom det ser sådan ud)


Ha' en dejlig aften skønne mennesker. Min aften kan jeg ihvertfald ikke klage over.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar