12. mar. 2013

Den første box


Jeg har tilmeldt mig det som hedder goodiebox, hvor man hver måned "får" en box, med en masse forskellige ting. Det kan være neglelakker, shampooer, cremer, make-up osv.. Det koster 119 kr. om måned, at modtage denne box. Jeg glæder mig til, at prøve de ting som er i boxen.
Goodiebox :)

Jeg har i dag, også været nede og bestille min nye cykel, som jeg kan hente på torsdag :) Jeg glæder mig rigtig meget, til at få mig en cykel igen, da den anden blev stjålet i efteråret. Og man kan altså ikke leve uden en cykel når man bor i København, og slet ikke når det nu er ved at blive sommer :)
Og I skal da ikke snydes for et billed af min nye cykel
Dresco Klassik
Jeg kommer til at være det røde lyn på cykelstierne :) Jeg fandt cyklen på gt-cykler og butikken ligger på Jagtvej 3 på Nørrebro. Det var en meget sød mand, som har butikken og jeg fik også lov til, at cykle en lille tur på cyklen, så jeg kunne finde ud af, om det skulle være den. Så hvis I også skal have ny cykel, så kan jeg helt klart anbefale at tage derned forbi og kigge, eller ihvertfald kigge på deres hjemmeside.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar