14. mar. 2013

Opsamling...

Jeg undskylder allerede på foran, for ikke at have blogget igår og ja, også i dag, for blogger jo rimelig sent i dag.

Jeg var igår til bodypump, og det var sååå skønt :) Jeg var helt mørbanket efter timen, men havde også taget ekstra vægt på, da jeg tænkte at nu skal der ske noget. Jeg nåede også at forbrænder hele 525 kcal, så det er ikke så tosset. Jeg kan i dag også godt mærke mine arme og mine lår + numse efter squats.

Igår bagte jeg også grove pølsehorn og grove pizzasnegle, da jeg i dag havde en aftale med min søster og vores guddatter på 4 år, om at vi skulle i Zoologisk have, og så tænkte jeg, at jeg heller ville bage noget sundere mad end det vi kunne købe derinde, som bare et noget crap mad.

Grove pølsehorn

Grove pizzasnegle
Opskifterne har jeg fundet på nettet, og opskriften på pølsehornene fandt jeg her og på pizzasneglene her.
De fik meget ros, så de kan kun anbefales, dog er de i low carb, hvilket kunne have været utroligt lækkert, men sådan er det desværre ikke. Må prøve og finde en opskrift, og se om de er lige så gode :)

Og så var jeg somsagt i Zoologisk have i dag, og det var rimelig koldt, når solen ikke skinnede på os, men hyggeligt var det :) Der er jo en del dyrebørn: en elefantunge, en flodhesteunge, løveunge (ikke så lille igen), 3 girafunger (1 på næsten 2 år og 2 på ca. 1 år), zebraunger (2 på ca. 1 år) og abeunger (både chimpanser og "bavianerne"). Dog var det ikke alle dyrerne som var ud, desværre, men det var hyggeligt og se de dyr som var ude.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar