9. mar. 2013

LL = Lækker lørdag :)


Så er lørdag snart over, og min lørdag har været super gode, klager bestemt ikke :)

Som jeg skrev igår, havde jeg imorges en træningsdate med Natascha i dag.
Vi tog mod Fields og fik trænet, og set det center derude. Centeret er et okay center, dog synes jeg deres skabe i omklædningen ikke er særlig gode. De er alt for smalle og man kan næsten ikke stille sin sportstaske derinde, den skal ihvertfald stå på højkant.

Træningen var rigtig god, og jeg kom stort set hele kroppen rundt undtagen skulder, men de var også dejlig ømme efter i torsdags, så de slap for en omgang i dag. Men træningen var god og jeg forbrændte dejligt mange kalorier.

Forbrændte kalorier og fordelingen
Som jeg også skrev om igår, havde jeg fundet en trøje i Stadium, som ikke var i min størrelse, men i dag var den der og den var også i den farve jeg gerne ville have, JUBII :D Den er bare så dejlig blød, og så er den lige det længere end en almindelig sweatshirt, så det er bare super lækkert. Den bliver så god at have til de kolde sommeraftener udenfor.
Den omtalte trøje
Det ligner at den er grøn, men den er ikke rigtig grøn, den er faktisk mintgrøn. Men der kommer helt sikkert et billed af den en anden gang, så kan I se farven rigtigt.

Jeg fik også købt 2 par gamacher (sorte), noget undertøj af træne i og et par røde gummisko til sommer, glæder mig til de skal luftes :)

Da min kæreste er i Jylland og have hans dejlige datter, er jeg alene hjemme. Her til aften følte jeg mig ikke sulten, så lavede en "lille" aftensnack til mig selv, dog kunne jeg ikke spise det hele.
Aftensnack :)
Ja, jeg ved godt at den ikke er helt sund, men en gang imellem må man også gerne købe lidt slik og sødesager til sig selv, livet skal ikke være kedeligt, også selvom man er på "kur"eller livsstilsændring som jeg kalder det, for det er jo for altid, at jeg gerne vil ændre min krop og ja, livsstil.

Nu vil jeg hoppe i seng. Skal ned og besøge en kollega, hendes kæreste og deres lille søn på et 1/2 år, sammen med Natascha, så det bliver rigtig hyggeligt :) Og så kommer min dejlige kæreste selvfølgelig hjem <3

Ha' en skøn aften derude.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar