8. mar. 2013

Skøn fredag :D

Så blev det ugens sidste dag fredag, jubii :)
Jeg havde rigtig en aftale med min veninde Camilla, men hun var syg og måtte aflyse, så sad bare herhjemme og skrev så med en af mine bedste veninder Natascha, og hun foreslog så, at vi kunne tage i biffen, og den idé hoppede jeg på med det samme :)
Vi enten i Cinemaxx på Fisketorvet, og vi skulle se Oz - The great and powerfull

Og jeg kan kun anbefale den, dog er den ikke som den Troldmanden fra Oz, som vi nok alle sammen kender, men den er rigtig god og tiden flyver bare afsted, og bum, så er filmen slut. Så hvis I ikke ved hvad I skal give Jer til i weekenden, så tag ind og se den, og helst i 3D, så bliver effekterne bare lige det federe.

Efter vi havde været i biffen gik vi på Baresso og fik en kop kaffe, for det trængte vi begge lige til. Derefter gik vi lidt rundt og kiggede i butikker, og enten som altid i Stadium, det er virkelig en farlig butik, for sådan en som mig, som er glad for nyt træningstøj :) Vi fandt dog nogle trøjer, som vi måtte eje, men den farve jeg ville have i, var ikke i min størrelse, så køber den imorgen, og så ligger jeg et billed op af den ;) Vi var også lige forbi sportsmaster, fordi jeg skulle prøve nogle træningsbukser, jeg er blevet lidt forelsket i, men må først købe dem, når jeg er nået til mit delmål 3, så der er lidt vej endnu, men skal nok få dem, og så kommer der også et billed op af dem :)


Vi tog derefter mod Hovedbanen igen, da Natascha skulle til massør og da vi så gik forbi baresso, var der lige pludselig nogen som bankede på ruden, og så sad en af mine andre bedste veninder Elsa og hendes veninde Sara der, og så måtte vi lige ind og snakke lidt med dem. Vi havde derefter lidt travlt, men nåede det og på vej derned, snakkede vi om, hvad vi skulle spise til aftensmad, og vi enten med at blive enige om at vi godt kunne spise sushi, mums :b
Vi gik på Sticks'n'sushi på Øster Farimagsgade, hvor vi var heldige at få et bord :) Der bestilte vi disse 2 ruller, med 8 stk af hver til os hver
Crispy Ebi Roll
Ebi Panko Roll
Mumse mumse, så kunne vi tage hjem på fyldte maver.

Nu vil jeg hoppe i seng, har en træningsdate med Natascha imorgen kl. 8.30. Hvor vi skal ud og prøve Fitnessdk i Fields, og se om det er et center, som vi vil besøg noget oftere.

Sov dejligt, når I kommer så langt og ha' en god aften, hvis I skal ud og gøre byen usikker ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar