7. mar. 2013

TT = Træningspas Torsdag

Jeg fik i dag også trænet, og det var skønt. Selvom du er helt brugt og øm, er man bare stadig vildt glad pga. de endorfiner som hjernen udskiller, og så den følelse over at man har gjort sin krop en tjeneste og at den nu kan holde lidt flere år end hvis man ikke trænede.

Forbrændt kcal efter dagens træning

Jeg forbrændt så præcis 600 kcal i dag, hvilket er rimelig stolt af og så ved jeg, hvad jeg skal lave for at forbrænde det, og det er jo meget rart. Jeg synes at jeg havde været god i dag, så derfor fortjente jeg lidt sødt, så jeg kom til at købe noget slik da jeg var i Føtex
MUMS :b
Har lidt en svaghed for chokolade, og da disse så stod og kiggede på mig, blev jeg nødt til at købe dem, og de smager jo bare så lækkert :b Må nok heller træne lidt hårdere imorgen, og så IKKE spise chokolade bagefter ;)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar