7. mar. 2013

Så kom postbudet lige forbi.... igen :)

Ja, overskriften taler jo for sig selv.
Han kom forbi med en pakke til mig fra helsebarn.dk, hvor jeg havde købt nogle små ting.
Den sunde drikkedunk i lilla
Jeg valgte at købe denne drikke dunk igen, da jeg har en i blå, men den har min kæreste fået ejer fornemmelse over, så jeg valgte at købe en i lilla, så er den mere tøset og så håber jeg, at han holder fingerne fra den (man har vel lov at håbe ;) ). Jeg har været rigtig glad for den anden jeg har, også derfor at valgte, at købe en igen. Farven valgte jeg så den passede til mine træningssko, ja sådan er jeg.

Jeg bestilte også en anden lille ting, en læbepomade fra EOS
EOS læbepomade
EOS Læbepomade uden låg




















Jeg valgte læbepomaden med duften summerfruit. Alle EOS læbepomaderne er økologiske, hvilket jo er meget rart at vide. Det er dog første gang jeg prøver dem, men har kun hørt godt om dem, og jeg var glad for min allerede fra første gang jeg tog den i brug.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar