7. mar. 2013

Onsdag...

Onsdag, hmm... Ja, det var en lidt underlig dag for mig. Jeg var rigtig træt, kunne ikke rigtig komme ud af sengen, ville bare gerne blive liggende og sove hele dagen væk, men det får jeg det jo ikke bedre af og kommer jeg heller ikke til, at tabe mig af.

Jeg rejste mig, og fik ned vaskede + tørretumblede sengetøj og håndklæder, så var det ude af verdenen. Imens jeg ventede på, at det blev færdig, gik jeg på posthuset for at hente en pakke, men nogle ISIS free lækkerbarer. Det er ikke som sådan en proteinbar, men der er et højt proteinindhold i. Du kan købe dem i supemarkeder, dog har jeg kun set dem i Superbest, hvor de koster ca. 15 kr., så det er en dyr fornøjelse, hvis man skal købe til en hel uge. Der hvor jeg køber dem, er over nettet, hos det samme "firma" som jeg går til diætist hos, siden kan du finde her.

Her kan I se hvordan de ser ud

Da jeg havde hentet mit vasketøj nede på vaskeriet, kom postbudet og havde en pakke med til mig, og det var en løghakker, som jeg vil bruge til min morgenmad, hvor jeg spiser 175-200 g skyr, lidt kanel og mandler (som jeg hakker). Da jeg er træt af, at stå og hakke mandlerne med en kniv, købte jeg denne så jeg slap for det, og den er bare super god og et rigtig godt køb, intet er fortrudt der :)
Min morgenmad
Jeg skulle have været til bodypump med min mor og en veninde, men min mor ringede og sagde hun ikke kom, og det passede mig ganske fint, da jeg ikke havde det så godt, så i stedet valgte jeg at løbe en tur i Fælledparken (sammen med resten af dem som bor i nærheden af den). 
Jeg nåede at løbe næsten 4 km (3,9 km) på 26 min., dog var jeg lige nede og gå 2 min.

Min løberute
Distance, tid, hastighed og kalorier forbrændt





















Dog var mit pulsur og endomondos kalorietæller ikke helt enige, mit pulsur sagde 327 kcal, så der er 61 kcal i forskel. Da jeg kom hjem fra min løbetur, tog jeg et billed og jeg er, som I kan se, ildrød i hovedet og samme farve som min løbejakke.
Total svedig og ildrød i hovedet
Så alt i alt, blev onsdag en okay dag alligevel.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar